donderdag 9 mei 2013

Keramiekmarkt Dwingeloo 2013

Al een paar jaar bezoeken de keramiekmarkt in Dwingeloo en zo ook dit jaar weer. Het weer was zalig en de drukte gezellig. Wat een prachtige werken kwamen er voor bij! Sommige imposant en indrukwekkend, andere brachten juist een glimlach op je gezicht en zo nu en dan raakte een werkstuk ons echt.

Mijn absolute favoriet was onderstaande van Hedy Abeling. Het materiaal is prachtig en de uitdrukkingen fascineren en gevoelig. Erg mooi!




Rick's grote favoriet, (en mijn tweede :-)) was wel het werk van Harm van der Zeeuw. Wat een fantasie en creativiteit om dit te bedenken! Maar ook een enorme techniek beheersing. Delen van de kunstwerken lijken overtuigend van hout en roestig metaal te zijn, maar alles is van klei gemaakt.




Overige mooi werken die we tegenkwamen op deze grote keramiekmarkt:












2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi.
    Jou keus vind ik ook erg mooi.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd niet zo van keramiek maar als het zo mooi op de foto staat ga ik er toch anders naar kijken. Heel mooi gefotografeerd.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis