zondag 6 mei 2012

Koninginnedag vondst Société Céramique


Vorige week een goede dag gehad wat betreft brocante met koninginnedag, Behoorlijk wat kannetjes gevonden en twee terrines. Waaronder een van Regout Maastricht voor ...1 EURO! Alleen omdat het knopje van de deksel was afgebroken en er los bij zat.. Die staat niet op de foto, komt de volgende keer. Wel deze prachtige terrine, zonder deksel van Société Céramique. Prachtig beboterd, en in een uitvoering die ik nog nooit gezien heb met een "schulp" in de schaal zelf.

Op de achtergrond een mooie aqua gistfles die ik eerder bij Servies en Brocante kocht. Nu nog een mooie tak erin zien te vinden.



12 opmerkingen:

  1. Heel bijzondere terrine maar die fles vind ik echt geweldig. De vorm, de kleur, prachtig!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie aanwinst Dani!

    Groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Dani....ben helemaal weg van die mooie fles.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al van die mooie spulletjes gevonden. Jammer dat we niet elke week rommelmarkt hebben, gelukkig hebben we de kringloop nog. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind vooral de fles erg mooi. Met of zonder tak!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schaal en fles zijn allebei een plaatje. En net als Marjolijn zegt ook zonder tak is die fles mooi.

    Fijne avond, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig wat een mooie vondst ! Daar zou ik ook wel raad mee weten !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij geboft zeg...dit is een geweldige vondst!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie aankoop! Ik vind je fles ook erg mooi.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie schaal daan :)..
    Je kan vast niet wachten om je witte fles ook thuis te hebben ;)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis