zondag 13 mei 2012

Gewonnen give away van House of C

Enige tijd geleden deed ik mee met een give away bij Studiodees.nl  voor een prachtige enorme zinken plantenbak van House Doctor beschikbaar gesteld door de leuke nieuwe webwinkel House of C. Vorige week kreeg ik ineens plotseling bericht dat ik de winnaar was!
Helemaal blij direct een nieuw olijfboompje gekocht aangezien mijn oude weer eens het loodje had gelegd. Dit keer ga ik er echt beter voor zorgen en het door de winter heen krijgen :-)

Ik weet nog niet of dit de definitieve plek is van de olijfboom. De andere kant van de veranda is meer grijs wit getint qua meubels en daar past het beter bij. We moeten echter de veranda nog schoonmaken, en de andere kant stond nog vol met tuinierspullen van de afgelopen week.

Enorm bedankt Desiree en Christine voor deze prachtige plantenbak!




12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bak !
    Ik waag me niet aan een olijfje, ben erg bang dat dat niks wordt... geen groene vingers hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofferd ben je zeg...van harte!
    Hij is echt super mooi!
    Hier is de olijf volgens mij ook mis gegaan.
    Dat gebeurde tijdens de laatste vorst volgens mij....eerst was het warm en toen ineens die koude......
    Oh.....nu moet ik misschien ook 2 nieuwe halen.....zo zonde.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave bak zeg! Mijn olijfboom heeft het ook amper overleefd binnen. Heb hem nu buiten gezet, maar het lijkt nog nergens op. Staat prachtig zo in die mooie pot! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht kado...superrr mooi hoor....geniet ervan...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Mooi sfeertje, ook zo met de oude kast!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zeg...dat is nog eens een prijs!! Ik wens je er heel veel plezier mee en dat gaat ook helemaal goed komen...daar maak ik mij absoluut geen zorgen om!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat er super bij Veel plezier ermee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om dat te winnen.
    Het boompje blijft in zo'n mooie bak vast lang leven.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!
    Heel mooi, geniet ervan .....

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The most amazing rustic cupboard I haven't seen recently_)) I wish I could have such one at my disposal - I would make it blue and white))) thanks for sharing))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie ton Daniëlle! Gefeliciteerd. Staat prachtig bij jullie! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige boom. Grow zal het zeer moeilijk zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis