dinsdag 1 februari 2011

Inspiratie

Erg leuk hoe hier de landelijke brocante stijl is gecombineerd met industriele elementen. Ik ga dat steeds meer waarderen, maar ik merk dat ik zelf nog moeite heb om dit toe te passen. Dus vandaar wat inspirerende plaatjes om er later nog eens bij weg te dromen en "van af te kijken".

Een van de dingen die op mijn verlanglijstje staan is zo'n prachtige oude Jielde (look-a-like..) vloerlamp (als iemand een leuk adresje weet voor nepperds die betaalbaar zijn met een mooie oude look?).





22 opmerkingen:

  1. Ja ik hou er ook van en yielde staat al heel lang op mijn verlanglijstje, dus als je een tip krijgt voor een leuk/goedkoop adres.....hou het dan niet voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hier een wand neppert. In verschillende kleuren https://www.industrielelampen-online.nl/product/industriele-wandlamp-jip-blauw/

      Verwijderen
  2. Inderdaad mooie inspirerende plaatjes, niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke plaatjes vol met mooie spulletjes en materialen! Niet helemaal 'mijn' stijl, maar desalniettemin kan ik er ontzettend van genieten! Ach, je vindt altijd wel inspirerende dingen terug op zo'n mooie interieurplaatjes, of het nou in grote lijnen je ding is of niet, toch?
    Thnx, fijne avond, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, helemaal mijn ding dit maar dat wist je vast al, wij hebben een aantal jielde lampen niet al te duur op de kop getikt maar dan nog is het een hele uitgave maar ze zijn zo mooi !!!

    Fijne avond nog , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratie, ik ben niet z'on fan van industriële objecten, maar in deze setting zijn ze heel subtiel toegepast en dat heeft wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's...de Jielde lampen vind altijd wel stoer, maar het zijn inderdaad geen koopjes! Ik hoop dat je er in slaagt voor een leuke prijs een soortgelijke lamp te kopen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi he !! je zou zo´n huis hebben !!! liefs fijne avond Ria...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Architecten lampen maar dan 1.72 hoog zijn een goed alternatief leek ons. Wij hebben ze van Bloomingville ingekocht. Hopelijk komen ze rond maart binnen.
    Zal ik je op de hoogte houden?
    Groetjes
    Eeflien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er gezellig uit, al hou ik zelf persoonlijk niet zo van metaal in huis.
    Maar dat is natuurlijk en persoonlijk, belangrijkste is dat jij het leuk vind toch?

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi sfeertje, die lampen zijn ook zo prachtig.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ze nog nooit ergens anders gezien dan op het internet, hopelijk heeft iemand een bruikbare tip voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen idee waar je ze kunt krijgen voor een leuk prijsje.Succes met je speurtocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful pictures! I especially love the last one, wish I had such a lovely work place!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's. Ik ben niet zo van de industriele invloeden maar vindt dit erg mooi.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Hai,
    Thanks...! Ik zal het zo es ff op de site zetten (www.juule.nl) kun je even kijken, ok?

    groetjes
    Eeflien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie inspiratie, Dani !
    Gezellig interieur !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hey Dani, Karin, Jielde lampen zijn niet zo duur, goedkoper dan op Internet/Brocante winkels
    bel me, groetjes Peter uit Tilburg
    06-218.21.88

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis